Pages

Mohon Ampun

Assalamualaikum semua.. Just nak kasi tau kat sini.. Apa yang saya post kat dalam blog ni semuanya hanya pendapat bodoh saya semata-mata.. Kalau ada yang terasa tu, saya nak susun 10 jari saya yang kemetot ni nak minta maaf la k? Jangan la marah plak kalau saya ada terpost benda2 yang buat awak terasa k? Peace!

If you feel annoyed by the songs, just press the "END" key and at the bottom of the blog, u can find the music player. Just click the "stop" button. In case u don't know, click the button with square symbol. Peace!

Tuesday, April 24, 2012

Sedih Pedih Medih

Salam semua,

Lamak dah sik post anything here. (asal lamak sik posting mesti madah camtok oh.. haha!) Well, the post's title says it all. 

YES!

I'm hurt right now. Aku relakan kepergiannya. As I said, aku ready to let him go if "that" happen.. But, benarla kata orang, CAKAP SENANG LA! COBA LA MOLAH! Mena juak.. Yalah aku degil gilak dolok. Suppose lamak dah aku lepaskan dan buang segala feeling aku ngan nya but aku degil. DEGIL GIK! PADAN MUKA KAU, azie! Yah.. Tapi sikpalah.. Nevermind.. I'll find someone like you.. :P Good news is, this is not an ugly break-up.. Perjanjian secara damai. Hehehehe.. We r just ordinary friends now. Like it or not, have to accept the fact. Jangan nak mengada2 gik. Boh senang2 berjanji bah.. 

AND YES AGAIN!

I'm officially S.A.V.A (single and VERY available) hahahaha! kau ada? Sik ada nak? Bukan aku sik penah bepikir pasal ncarik jodoh tok. Kekadang timbul juak rasa bingung, tapi dek kerana kesibukan dan kestressan bekerja, aku lupak dengan semua perasaan bingung pasal jodoh tok. Bingung nang bingung but let Allah decide for us lah. Tunggu jak, masanya akan tiba. Usaha, doa, insyaAllah jodoh ku akan datang kelak. Harus ku invite kitakorang semua.. Alamak.. Lari la bajet tok.. Nguahahahha!!

BAIKLAH!

Sampai di sini saja. Kepak dah aku tok. Nak mandik lok. Tata!

No comments:

Not So Specific About Me..

My photo
Kuching, Sarawak, Malaysia
I'm Azie.. I was born on 18th October 1983, in Kuching.. I have no cute stories to tell u guys as my life is normal. Nothing unusual or unique.. :)