Pages

Mohon Ampun

Assalamualaikum semua.. Just nak kasi tau kat sini.. Apa yang saya post kat dalam blog ni semuanya hanya pendapat bodoh saya semata-mata.. Kalau ada yang terasa tu, saya nak susun 10 jari saya yang kemetot ni nak minta maaf la k? Jangan la marah plak kalau saya ada terpost benda2 yang buat awak terasa k? Peace!

If you feel annoyed by the songs, just press the "END" key and at the bottom of the blog, u can find the music player. Just click the "stop" button. In case u don't know, click the button with square symbol. Peace!

Sunday, November 06, 2011

Salam Aidiladha...

Salam uollss!!

First and foremost mok ucapkan selamat menyambut hari raya aidiladha buat semua kaum kerabat dan sahabat handai serta semua umat Islam nak menyambutnya.. Mun ada molah korban ya sedekah la dikit ke rumah tok. Mok juak molah sup dagin. :P Nang ada main mintak2 gia oh? Hahahaha!

Secondly, mok ucapkan selamat hari lahir buat seseorang yang "toooooot"... Hehehhe.. Selamat ulang tahun, sayang.. Janganlah engkau tak terbang pulang.. Ku nanti penuh kerinduan... Bla bla bla... Alu la belagu tek... Neway, Happy Birthday, dear! May all ur wishes come true and stay blessed by Allah, happy all the time with ur loved ones.. :)

Thirdly, mok ceta pasal keja. Aku kinektok rasa lega mena kat opis sebab my colleagues AT LAST dah sikda konflik dalaman agik. Semua dah ngam n semua dah bersatu teguh, bercerai rujuk balit! Hehehhe.. Aku start rasa happy keja sia cos colleagues semua dah ok, semua dah sikda betapok apa2 agik. Makin rapat n serasi. Just that masalah dengan sidak boss dikit la. Sebab sidak boss tok dikit2 mok manas, dikit2 mok manas. Tapi lepas ya mekorang disogok gik dengan makan2 free. Ahh.. Lantaklah.. Ya cara sidak nya. Yang penting tiap bulan ku dapat gaji. :D

Fourthly, aku lega sebab keja sampingan aku dah hampir siap. 2 out of 3 assignments dah siap dah. Just tinggal mok molah sigek gik. Biuk ku n bingung gine mok molah nak sigek gik tok cos ku blur tahap gaban. Aku sik tauk camne mok jawap. Nak first ya maths, well, maths tok aku suka cos jawapannya firm, sikda belit2. Sigek gik microeconomics whereby i can cilok sia sitok articles from the net k molah assignment ya. For sure, tukar some words n put references la so that sik nampak gilak kedak lanun cetak rompak. Hehehe.. Tapi nak sigek gik tok pecah rasa otak ku mok pk camne molah. Wuhuhuhu.. Tulunnnn!!

Last but not least, aku rasa lega n bersyukur sebab kawan aku dah sihat dari penyakitnya. Alhamdulillah.. Moga2 lepas tok sikda gik mana2 kawan2 aku kenak penyakit kedak ya.. Nang pengempang orang nak menganiaya kawan ku ya. Semoga Allah membukak pintu hati orang ya untuk bertaubat n stop being khurafat. Sik bagus bah. Bukan ya cara mok menyuarakan rasa sik puas hati dengan seseorang. Banyak gik cara lain. Sik guna berdendam bah..

Ya jak lah for this while.. Pasal kawan ku nak paragraph atas tok ya, kelak mun ada masa, ada la ku ceta gik kat posting lain. Semoga berjumpa di lain waktu pada tempat yang sama.. Tata!! :D

Bye uolls!!

2 comments:

Cik Amni said...

apa kerja sampingan kitak tek? hehehe..

Miss Azie Cheng said...

ambik upah molah assignment orang sis.. hahahahaha!!

Not So Specific About Me..

My photo
Kuching, Sarawak, Malaysia
I'm Azie.. I was born on 18th October 1983, in Kuching.. I have no cute stories to tell u guys as my life is normal. Nothing unusual or unique.. :)