Pages

Mohon Ampun

Assalamualaikum semua.. Just nak kasi tau kat sini.. Apa yang saya post kat dalam blog ni semuanya hanya pendapat bodoh saya semata-mata.. Kalau ada yang terasa tu, saya nak susun 10 jari saya yang kemetot ni nak minta maaf la k? Jangan la marah plak kalau saya ada terpost benda2 yang buat awak terasa k? Peace!

If you feel annoyed by the songs, just press the "END" key and at the bottom of the blog, u can find the music player. Just click the "stop" button. In case u don't know, click the button with square symbol. Peace!

Tuesday, January 03, 2012

HAPPY NEW YEAR!!

Assalamualaikum semua!!

Selamat tahun baru yang ke 2012! wah.. dah sampei ke taun 2012 dah kita oh? blog tok pun dah berubah. tiap kali mok polah new post mesti direct ke "edit html" padahal dolok direct ke "compose" dolok. how's my new year celebration? so far so good la, having family-like environment, bbq rah rumah one of my besties, nora, with my best buddy, zura.. bbq sama ngan family nya n yikes!! i had an accident.. cut my nails.. banyak gila darah. mun sik ngenang rah umah orang dah ku nangis run2 nangga darah kecor2 jak dari jarik ku. huhuhuh... yala tek kotan nak ngeso skill masterchef rah depan family dak nora ya. yala jadi nya. hahaha!! dahla ari khamis ku kenak demam. next day suppose on leave, dtunggah juak datang keja cos sik cukup staff.. please la hire new staff!! aiyooooo! pasya baruk bait demam, ku berbbq di rumah nora, then lukak gik jarik.. on sunday ku feel ok, but dh start rasa pelik2 rasa badan. on monday (nasip cuti) aku start datang gastric + migrain yang terlampau sampe malam ya ku terdemam2 balit. badan ku panas bage nak mampus. sampe mak ku bingung ngan aku malam tadik. nasib bait ari tok dah mula ok, plus aku dah lamak rest malam tadik. ari tok ku sick leave agik, ada sick cert ok.. bukan ku ponteng. huhuhu.. sapa suruh dak boss ku ngaco masa ku sick leave reya turun keja juak? nendak kin teruk sakit. esok terimak jak la akibat kenak kerepak boss ka apa. entam la sia. yang penting aku dah sihat balit. azam baru? biar simpan dalam ati jak.. :P

No comments:

Not So Specific About Me..

My photo
Kuching, Sarawak, Malaysia
I'm Azie.. I was born on 18th October 1983, in Kuching.. I have no cute stories to tell u guys as my life is normal. Nothing unusual or unique.. :)